Efektywne sposoby na spalanie tkanki tłuszczowej

Wiele osób temat odchudzania rozumie jako dietę czy suplementację. Bardzo często zapominamy o treningu i ćwiczeniach, a to przecież one odpowiedzialne są za procesy spalania tkanki tłuszczowej.

W naszej ocenie, aktywność fizyczna jest nieodłącznym i kluczowym elementem odchudzania. Dzisiaj, pragniemy przedstawić pięć szczególnie skutecznych, ogólnodostępnych form rekreacji ruchowej, która zapewni Ci doskonałe rezultaty.

Po pierwsze: bieganie
Bieganie to najprostsza forma aktywności fizycznej. Dosyć wyczerpująca – szczególnie dla osób o zaniedbanej kondycji. Nie mniej jednak – przy tym niezwykle skuteczna. Według szacunków, jednogodzinny trening biegowy to około 500-600 spalonych kalorii.

Po drugie: jazda na rowerze
Niemal każdy w swojej piwnicy czy garażu, posiada rower. To doskonałe narzędzie, które z powodzeniem można wykorzystać w procesach redukcyjnych. Jazda na rowerze powinna odbywać się po prostym terenie (bez podjazdów i zjazdów), co pozwoli utrzymać jednostajne tempo. Zaleca się jeździć z prędkością równą 15-20 kilometrów na godzinę.

Po trzecie: pływanie
Doskonałą formą aktywności fizycznej jest pływanie. To czynność dedykowana osobom starszym, które mogą mieć problemy z układem ruchowym (stawy, kości). Zajęcia na basenie powinny być umiarkowanie intensywne. Cały trening trwać powinien minimum 45 minut.

Po czwarte: taniec
Taniec to jedna z form aktywności fizycznej, która została przekształcona w fitness już blisko 60 lat temu za sprawą propagatorki „bycia fit” – Jane Fondy. Zajęcia taneczne mogą przybierać różną formę. Istotne jest jednak to, aby były intensywne (tętno podczas treningu powinno wynosić od 60 do 70% tętna maksymalnego).

Po piąte: jazda na rolkach/łyżwach
Niezwykle przyjemną formą rekreacji ruchowej jest jazda na rolkach (w okresie wiosenno-letnim) i łyżwach (w okresie jesienno-zimowym). Liczba spalonych kalorii podczas takowego treningu (długość 45-60 minut) sięga blisko pół tysiąca.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*