Odchudzanie w 3 prostych krokach

Co do tego, że nadwaga stanowi zagrożenie dla zdrowia nie ma żadnych wątpliwości. Każdego roku na skutek zaniedbań wagowych i powikłań z nich wynikających śmierć ponosi prawie półtora miliona osób. To szokująca statystyka, która stanowi motywację do odchudzania wielu osób.

Dzisiaj pragniemy przedstawić proces odchudzania w trzech prostych krokach. Jesteście gotowi? Zapraszamy do szczegółowej lektury.

Krok numer 1: zmień swoje nawyki żywieniowe

Proces odchudzania należy rozpocząć od zmiany diety. Jadłospis odchudzający powinien dostarczać tyle węglowodanów, by zapewnić prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Dieta musi być pełnowartościowa i zdrowa. Przestrzegamy przed rzekomo skutecznymi dietami głodówkowymi. Stanowią one zagrożenie dla zdrowia i kondycji naszego organizmu.

Zmieniając jadłospis musimy pamiętać o kilku kluczowych zasadach, a mianowicie:

  1. Jedz częściej, ale w mniejszych porcjach.
  2. Dostarczaj minimum 3 litry wody każdego dnia.
  3. Ustal regularne pory posiłków.
  4. Kolację spożywaj najpóźniej trzy godziny przed snem.
  5. Śniadanie konsumuj do godziny po przebudzeniu.

Krok numer 2: wzmóż aktywność fizyczną

Drugim, niezwykle ważnym elementem odchudzania jest trening. Forma ćwiczeń, intensywność, częstotliwość i objętość treningowa powinna być ustalana w oparciu o indywidualne możliwości danej jednostki.

Według najnowszych badań dowiedziono, że najskuteczniejszą formą treningową na odchudzanie są tzw. aeroby, czyli ćwiczenia poprawiające kondycję układu krążeniowo oddechowego. Dlatego też, zalecamy tworzyć plan treningowy zgodny z zasadami aerobiku, a mianowicie:

  1. Forma ćwiczeń ma charakter ogólnorozwojowy.
  2. Intensywność ćwiczeń równa jest 60-80% max HR.
  3. Objętość w ciągu jednej sesji wynosi minimum 30 minut.
  4. Objętość w ciągu jednego tygodnia jest nie mniejsza niż 120 minut.

Krok numer 3: suplementacja

Ostatnim, ale równie ważnym elementem odchudzania jest suplementacja. Środki wspomagające dietę i trening potrafią poprawić efektywność treningu o nawet kilkadziesiąt procent.

Wybieraj preparaty z głową – kieruj się opiniami i recenzjami realnych użytkowników, a nie reklamami telewizyjnymi i zapewnieniami producenta. Te, często nie mają związku z prawdą.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*